25 Eylül 2015 Cuma

Tchibo Mıknatıslı Yapboz

Bulut'un arabalara olan ilgisi doğrultusunda, komşuda görüp, aldığımız oyuncaklardan biri de tchibo mıknatıslı araba yapbozu. 1,5 yaş civarında edindiğiniz bu oyuncak Bulut için biraz zor ama ilgi çekici geldi. İçinde araba ve gemi resimlerinin bulunduğu kartlar ve o resimlere ait parçalar mevcut. Yapbozun kutusu oyunun fonunu oluşturuyor. Bir tarafı deniz bir tarafı yol resmi olacak şekilde hazırlanmış. Aslında oyun 5-6 yaş civarına arabada zevkli vakit geçirmesi için tasarlanmış. Sanırım 2 çocuk kart seçip en hızlı şekilde seçtikleri kartın resmini oluşturması gerekiyor.


Ürün eve geldiğinde resimleri görünce içinden araba çıkacak sanarak cok heyecenlansa da minnak parçalarla karşılaşınca şaşırdı Bulut. Daha sonra resimleri gördü ve resimlere ait parçalardan tekerleri seçti. İlk günlerde ona kart seçtirip o karttaki parçaları ben verip yapmasını sağlamaya çalıştım ancak Bulut'un ilgisi yine tekerleklere yoğunlaştı. Gün geçtikçe verdiğim parçaları birleştirmeye başladı. 2 yaşından sonra katagorize edip seçme işini ona bıraktım. Yani aynı tür parçaları sınıflandırdım. Tabi önceleri kafasına göre bişeyler yaptı, ki bu benim daha hoşuma gitti. Şimdilerde (32. Ay) ise bazen kendi tasarımlarını yapıyor bazen de seçtiği karttaki resmin parçalarını kendi seçip resmi oluşturuyor. Bizim en keyif aldığımız yapbozlar arasında 1 numara. Tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Merhaba, harika bir oyuncak seçimi, ben de uzun zamandır arıyorum oğlum için, ancak stoklarda tükenmiş ve sanırım devamı gelmeyecek:) siz oynamaktan sıkılırsanız, haberimiz olsun :):) ilgenercan@hotmail.com'dan benimle irtibata geçebilirsiniz:)
    sevgiler
    ılgen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. Yapbozumuz hala en sevdiğimiz yapbozlarımızdan ve 5-6 yaşına gelene kadar da oynanabilir diye düşünüyorum. Ancak bu tür yapbozlar imaginarium mağazalarında var diye hatırlıyorum. Bir oradan insan suratları olanını almıştık. Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...