13 Eylül 2015 Pazar

Oyun Hamuru ve Gereçleri


Her çocuk gibi Bulut da oyun hamurunu pek bir seviyor. Her hamur alışımızda çok seviniyor diyebilirim (arabalara ek olarak tabi). Ancak oyun hamurunun tek başına yetersiz olduğunu düşünüyorum. Hamur ile kendi başına şekiller inşa edemiyor hala çünkü. Hamur kalıplarını kullanarak şekiller oluşturuyor. En hoşuna giden ise araba tekerleklerinin izlerini çıkarmak :( resimlerde gördüğünüz kalıplarla oynuyoruz bolca (ilk resimdeki set tchibodan). Kare, üçgen, daire, yıldız, ay kavramlarını hep kalıplardan öğrenmişti. El kaslarının gelişmesine de büyük katkı sağlıyor oyun hamuru. Tavsiye ederim.





2 yorum:

  1. Merhaba Özlem hanım,
    uzun zamandır sizi takip ediyorum. Geçen yıl büyük oğlumun doğum günü partisinde de Ninja Kaplumbağa konseptli süslemelerinizi zevkle kullandım.
    Öncelikle teşekkür ederim.
    Sizden bir ricam olacak bu yıl Starwars yılı oldu:) Bununla ilgili ileri ki zamanlarda bir çalışmanız olacak mı?
    Merakla bekliyor olacağım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Starwars konusunda söz veremeyeceğim bu yıl 1.sınıf okutuyorum çok yoğun ve yorgun oluyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...