10 Mart 2015 Salı

Prenses Temalı Doğum Günü Banner Harfleri

Uzun süredir görmediğim bir arkadaşımın Nisan'da kızı olacakmış :) Bloğumu görmüş, beğenmiş; benden doğum odasını için nasıl süs hazırlarım diye yardım isteyince yine dayanamayıp ben hazırladım. Prenses temalı alışverişler yapıp çok şirin şeyler almış. Ben de diğer süsleri pembe gri prenses temalı hazırladım. Şimdi sıra prensesin annesinde :) bakalım odayı nasıl süsleyip prensesini nasıl karşılicak. Sevgiler...

Prenses temalı diğer süsleme etiketlerine buradan ulaşabilirsiniz.







































6 yorum:

  1. Teşekkürler süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞINIZIN ODA FOTOALRI DA VAR MI? NASIL YAPMIŞ ACABA:)

      Sil
  2. Merhabalar Özlem Hanım,

    Öncelikle hazırladıklarınıza bayıldım. Kızımın doğum günü için Prenses teması düşündüğüm için sizin hazırladıklarınızı kullanmak istiyorum. Hoşgeldin İpek yazılan formata fotograf koyup bastırıcam ama onu bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. ozlem hanim merhaba, bende kizimun dogum gununu tac olarak konsept belirledim ama bunu cok begendim resim eklemek istiyorum panosuna nasil ekleeybiliriz bilgi vermeniz mumkun mu cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...