22 Ekim 2014 Çarşamba

Uçak Temalı Doğum Günü Banner Harfleri

Bulut'un 2. Yaş günü için biraz erken ama tema düşünmeye başladım bile. Seçeneklerimden biri de vintage uçak teması. Ancak geçen yıl mavi beyaz ve siyah renkleri seçmiştim, mavi oldukça ön plandaydı. Uçak temasında da mavi ön planda olacağı için açıkçası kararsızım. Ama yine de üşenmeyip banner harflerini hazırladım. Belki kullanmak isteyenler olabilir diye de ekledim. Kolay gelsin.
Uçak temalı doğum günü süslemelerine buradan ulaşabilirsiniz.


































4 yorum:

  1. Özlem hanım merhaba,eşim sizi ve sitenizi bulduğu için çok mutlu oldum ama yardımınıza ihtiyacım var...Msj cevap verebilirseniz çok sevinirim...İyi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanınız kısıtlı değilse yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  2. Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim...10 gün vaktim var...Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçak temalı diğer süsleri de ekledim bloğa Bahattin Bey. Umarım beğenirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...