24 Temmuz 2014 Perşembe

BabyBanz Retro Güneş Gözlüğü ve BabyBanz Şapka



Bulut henüz 2-3 aylıkken güneş iyice kendini göstermeye başladı (4 Şubat doğumlu) ve Bulut güneşli ortamlarda rahatsızlık hissetmeye başladı. Özellikle güneşlenirken. Bunu farkettiğimiz ilk anda güneş gözlüğü almaya karar verdik. Bir çok marka var. Ancak ben sadece bebek ve çocuklara yaz ve kış spor malzemeleri satan babybanz markasını tercih ettim.


Babybanz markasında 2 farklı model gözlük mevcut ancak benim tercihim Retro model olanı oldu. Bulut sarışın olduğundan gözünü iyice kapaması gerektiğini düşündüm. Türkiye satışında sadece siyah rengi mevcut olduğundan bı rengini aldım fakat yurt dışı satışlarda farklı renkleri de mevcut. Uzunca bir süre memnuniyetle kullandık. Ama şu sıralar yüzünde tutmak istemiyor sanırım şapka gölge yaptığı için yeterli buluyor. Gözlük ile ilgili daha fazlasını isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


Şapka olarak da yine babybanz uv filtreli çift taraflı kullanılan modelini seçtik. Oldukça hafif ve kolay temizleniyor. Ayrıca kıyıları geniş olduğundan göz ve boyun bölgesini de gölgeliyor. Şapkayı buradan satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...