23 Haziran 2014 Pazartesi

Concord Neo Puset ve Ana Kucağı

9. aya kadar bebeğimin cinsiyetini öğrenmedim, öğrenmek istemedim. Ancak etrafımda yoğun bir baskı vardı öğrenmem için ki eşim daha ilk başından beri biliyormuş Fındığımın geleceğini. Dolayısıyla hiç eşya almadım. Alacaklarımı da krem rengi unisex almaya karar verdim.

Ama bebek mağazalarını hep dolaştık fikir edindik. Dolaşmalarımız sırasında  sanırım 7. ayın sonunda joker mağazasında concord neo ve bebeconfort ela indirimdeydi. Eşim ısrarla bu fırsatı kaçırmamamız gerektiğini söyleyerek 2 saat sonunda beni ikna etti ve concort neo kahverengide karar kıldık.

Sadece Puset ve ana kucağını aldık. Arabanın avantaj ve dez avantajları çok. En kötü yanı düm düz yatmayışı ki sanırım bunun için fortbebesini almak gerekliydi. Bizim oğlumuz ana kucağında hiç yatmadı diyebiliriz. Biz de zorlamadık çünkü minicik vücudu içinde ikibüklüm duruyor gibiydi. artık oyuncak olarak kullanıyoruz.

Diğer bir dezavantajı arabanın katlanmış halinin hayli büyük oluşu. Hatchback arabanız varsa kesinlikle almayın bagaja pusetten başka hiçbir şey koyamazsınız.

Not: Eltime bebeconfort ela almasını önerdim ki çok memnun kaldılar. En başa dönsem ben de ela alırdım. Küçük, hafif, dümdüz yatabiliyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...